FAQ

Odkud pochází zboží? 

Zboží kupujeme z Japonska, Koreji a Číny. 

 

Za jak dlouho budu mít zboží u sebe? 

To závisí na způsobu dopravy. Pokud si zboží přijdete vyzvednout do naší spřátelené kavárničky na Prahu 2, zboží tam pro vás nachystáme již následující pracovní den od doručení vaší platby na účet. V případě doručení Českou poštou neseme zboží na poštu následující pracovní den ráno, ale rychlost dodání závisí od tohoto momentu na poštovních šotcích.

 

Proč nemůžu při osobním převzetí platit na místě? 

Platbu na místě nemůžeme nabídnout z několika důvodů. Zaprvé si pro zboží půjdete do kavárny, kde není prostor pro vedení účetnictví zvlášť pro kavárnu a zvlášť pro obchůdek. Zadruhé se chceme vyvarovat nevyzvednutým objednávkám. 

 

A co když budu chtít zboží vrátit? 

Pokud nebudete se zbožím spokojeni, nejdřív se nám ozvěte - e-mailem, smskou nebo telefonem. Můžeme se domluvit na zaslání jiného zboží ve stejné hodnotě, nebo vrácení peněz.

 

Mám nějaký dotaz...

V pohodě. Napište nám e-mail, smsku, zprávu na Facebooku nebo brnkněte. Otázky nám můžete také odeslat přes formulář v sekci "Napište nám". Na všechny dotazy odpovídáme do 24 hodin (pokud si teda neválíme šunky na dovolené, ale to se dozvíte dlouho dopředu).